تبلیغات

عکس های طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی

عکس های طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی

پرس فان: رییس سازمان تولید اسکناس و مسکوک با بیان اینکه ایران چک حدود 50 درصد ریالی ترکیب پولی کشور را تشکیل میدهد از امحای بیش از 500 میلیون قطعه از این اسکناس در سال خبر داد.

مجید صنیعی با اشاره به اینکه طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی که در اواخر شهریورماه و در هفته دولت رونمایی شد در دست چاپ قرار دارد اظهار کرد: این اسکناس از نظر ابعاد کوچکتر و از لحاظ طرح نیز متفاوت از نوع فعلی است.

وی درباره زمان ورود ایران چک‌های 50 هزار تومانی طرح جدید به بازار گفت: ایران چک های طرح فعلی را موجود داریم؛ بنابراین تا زمانی که در جریان بوده و موجودی ما به حدی است که بتوان جایگزین کهنه هایی که امحا و از رده خارج می شوند قرار گیرد، نیازی به انتشار طرح جدید نیست.

عکس های طرح جدید ایران چک 50 هزار تومانی

 

به گفته صنیعی زمانی ایران چک 50 هزار تومانی طرح جدید به چرخه پولی کشور وارد می شود که هیچ اثری از ایران چک های قدیمی در خزانه بانک مرکزی باقی نمانده باشد و بانکها اعلام نیاز کنند، به آنها ایران چک جدید ارائه میشود.

رییس سازمان تولید اسکناس و مسکوک، همچنین با اشاره به میزان ایران چکها در ترکیب پولی کشور بیان کرد: ایران چک 50 هزار تومانی و تا حدی 100 هزار تومانی حدود چهار تا پنج درصد تعداد و حدود 50 درصد ریالی را در ترکیب پولی تشکیل میدهد.

وی یادآور شد: تقریبا هشت میلیارد قطعه اسکناس در جریان در کشور وجود دارد و سرانه اسکناس به حدود 100 عدد میرسد در عین حال که در سال حدود 500 تا 600 میلیون قطعه ایران چک امحا میشود.

صنیعی این را هم گفت که بیشترین اسکناسی که در حال حاضر نزد مردم کاربری دارد 10 هزار تومانی و 5000 تومانی است که به همین علت خیلی زود کهنه و امحا میشوند، اما بیشترین نیاز روی ایران چک 50 و 100 هزار تومانی است.



این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


ابر برچسب ها :
سحر قریشی عکس جدیدچالش به اشتراک گذاشتن عکس با مادر چیست؟عکس جدید نفیسه روشنجدیدترین عکس نفیسه روشنعکس سیروان خسروی جدیدجدیدترین عکس سیروان خسرویجدیدترین عکس میلاد کی مرامعکس جدید بهنام صفوی 93عکس اینستاگرام بهنام صفویجدیدترین عکسهای بهنام صفویجدیدترین عکس رضا عطاراننیوشا ضیغمی عکس جدیدنیوشا ضیغمیجدیدترین عکس نیوشا ضیغمیدانلود تیتراژ ابتدایی خانه سبز با دکلمه زنده یاد خسرو شکیباییدانلود آهنگ خانه سبز با صدای خسرو شکیباییدانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال خانه سبزدانلود تیتراژ کافه سوال رامین عبدالهیدانلود تیتراژ برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود تیتراژ ابتدایی برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود آهنگ کافه سوال با صدای رامین عبدالهیگفتگو مفصل با مهرداد نظری کاراکتر حسنیگفتگو با مهرداد نظریطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزه مخصوص شب عیدطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزهدانلود فیلم طرز تهیه سبزی پلو با ماهیدانلود سبزی پلو با ماهی به خانه بر می گردیمدانلود آشپزی به خانه برمی گردیم سبزی پلو با ماهیطرز تهیه کتلت عربیروش پخت کتلت عربی خوشمزه